Sådan giver du os adgang til e-Boks

Det er vigtigt at holde styr på den post, virksomheden modtager i e-Boks. Mange bilag kommer i dag via e-Boks, og derfor har vi brug for at få adgang. Vælger du at give os administrator rettigheder, vil vi sørge for at holde orden og oprette mapper, som dokumenterne ligger i. Vi sletter aldrig post i e-Boksen. Vi sender altid din post til dig på e-mail, så du ikke selv behøver at logge på e-Boks for at hente og læse din post.

Sådan giver du os adgang:

  1. Log ind på e-boks.dk fra en computer
  2. Gå til Menu
  3. Vælg Adgange
  4. Tryk på knappen Giv andre adgang
  5. Nu skal du indtaste en række oplysninger. Se skærmbillede herunder:

I feltet “Indtast modtagerens navn” skal du indtaste “Smartness

Under “Adgangstype” vælges “Virksomhed/Myndighed” og cvr-nr. “27154751” indtastes i feltet

I feltet “Indtast kodeord” skal du indtaste “Smartness“. Kodeordet skal vi bruge første gang, vi logger ind.

Hvis du ønsker at adgangen skal være tidsbestemt, kan du vælge en dato for ophør. Vælg en dato et stykke ud i fremtiden, da du ellers skal ind og give os adgang igen efter ophør, og du kan altid fjerne adgangen.

Vælg herefter “Næste“, hvorefter du kommer til dette skærmbillede:

Vælg “Næste” igen

Nu skal du vælge, hvilken type adgang vi skal have.

“Læsning” giver os kun adgang til at læse post i de mapper, du har givet os adgang til

“Redigering” giver os adgang til at læse, redigere og slette post fra de mapper, du har givet adgang til.

“Administration” giver adgang til at læse, redigere og slette post fra alle mapper, men det giver os samtidig mulighed for, at vi kan rydde op og arkivere din post.

Klik herefter på knappen OK